KONSULTACJE


Co się dzieje na konsultacjach?

Nie ma zadań domowych, rozpraszaczy, grup na facebooku. Przez cały czas skupiasz się maksymalnie na realizacji Twojego celu.

  • to czas na pytania i odpowiedzi, planowanie i działanie
  • dzielenie się informacjami i doświadczeniami
  • na spotkaniach doradzam, odpowiadam na pytania i rozwiewam wątpliwości, dzielę się pomysłami

A po tym czasie masz gotową bazę marki, strategię firmy i plan działania.

 

 

Dla kogo?

Jeśli jesteś sam/a i nie masz z kim skonsultować i przegadać pomysłu na biznes, a na dodatek nie wiesz jak zamienić go na dobrą strategię i plan działania – te konsultacje są dla Ciebie. Zamienisz pomysł na biznes, określisz cel i drogę do niego.

  • Masz pomysł na biznes, ale nie wiesz jak stworzyć strategię i od czego zacząć
  • Budujesz firmę, ale działasz w chaosie, masz 1000 rzeczy do zrobienia i poczucie, że kręcisz się w kółko i nie wiesz jak to zmienić
  • Chcesz wznieść swój biznes na wyższy poziom
  • Potrzebujesz stworzyć komunikację marki
  • Potrzebny Ci plan, który zaprowadzi Cię do celu

 

Opinie uczestników

Odczuwam dużą satysfakcję z udziału w warsztacie, bo Mana działa w sposób bardzo intuicyjny i inteligentny. Jest bardzo empatyczna, co pozwala jej w mig zrozumieć potrzeby klienta. Potrafi się do nich dostosować i wszystko przegadać. Ma siłę charakteru! Jest też niezwykle szczera i otwarta. Zrobiła na mnie duże wrażenie jako człowiek – ma jasno sprecyzowane wartości w życiu i kieruje się nimi w prowadzeniu warsztatów. Dzięki temu, to po prostu działa. Poświęciła mi dużo więcej czasu, niż planowałyśmy, ukoiła wiele trosk i niepokojów. Dzięki niej naprawdę uwierzyłam, że mój projekt ma sens, a przede wszystkim spojrzałam na niego z nowej perspektywy. Myślę, że dzięki temu warsztatowi uda mi się uruchomić mój własny biznes, co do czego miałam ogrom wątpliwości. 

Anna Pamula

Pisarka, Twórca filmów dokumentalnych

Gdy szłam na spotkanie z Maną obawiałam się, że chaos w głowie, z którym przyszłam nie pozwoli mi działać i tworzyć. Wydawało mi się, że moje pomysły nie są sprecyzowane dość dokładnie i przez to trudno będzie rozmawiać o konkretach. Zupełnie niepotrzebnie.

Okazało się, że w trakcie spotkania wszystko układa się w logiczną całość. Cenne bardzo było indywidualne podejście Many do przedstawianych przeze mnie pomysłów, a przede wszystkim jej umiejętność spojrzenia z innej perspektywy na poruszane zagadnienia.

Po konsultacjach mam na pewno więcej odwagi w podejmowaniu działań. Nie będę się bała próbować rzeczy, co do których miałam wątpliwości. Teraz wiem, że mogę i chyba nawet dam radę ;) Polecam te konsultacje szczególnie tym, którzy są na początku drogi budowania pomysłu na siebie i swoją firmę. Z Maną można uporządkować swoje myśli i pomysły. To było dla mnie najcenniejsze.

Izabela Witek

Arte

Spotkanie z Maną było profesjonalne, wartościowe i konkretne. Mana ma doświadczenie i wie o czym mówi, a przy tym ma bardzo intuicyjnie podejście do tematu. Od początku spodobał mi się sposób w jaki prowadzona była rozmowa. Otrzymałam konkretne informacje, pomysły i rozwiązania. W trakcie rozmowy uświadomiłam sobie wiele rzeczy, a trudne sprawy stały się proste, po rozłożeniu na czynniki pierwsze. Rozmowa prowadzona według konkretnego schematu budowania marki pomogła mi bardziej zrozumieć siebie, a to w efekcie doprowadziło do pozytywnych zmian w firmie.

Zanim spotkałam Manę brałam udział w różnych webinarach na temat marki osobistej i niestety nic mi one nie pomogły, dlatego przed naszym spotkaniem miałam obawy, że tym razem też nie będzie żadnego efektu dla mnie i dla firmy. Zupełnie bezpodstawnie, dlatego polecam konsultacje z Maną wszystkim, którzy potrzebują wsparcia w budowaniu marki i firmy.

Agnieszka Mikos

Kreator rozwiązań, Moderator Design Thinking

Etapy konsultacji

 

"

Baza i komunikacja

  • ustalasz bazę dla swojej marki i podstawę dla działania
  • kim jestem i kim chcę być?
  • wartości – najważniejsze jest to czego nie widać
  • mocne i słabe strony

 

"

Strategia dochodowej firmy

  • tworzysz strategię firmy w oparciu o wartości i kompetencje
  • misja firmy
  • cel główny czyli ile potrzebuję zarobić?
  • produkty – jakość, wartość, przydatność
  • klienci i rynek –  kim są, jaki mają problem i skąd przychodzą
  • komunikacja marki – storytelling
  • narzędzia marki – logo, struktura www, skuteczne social media
"

Plan działania na social media

  • wyznaczasz cel i ustalasz priorytety
  • budujesz plan prosty działania, który zaprowadzi Cię do celu
  • planujesz publikację na social media na 2 miesiące
  • zasady prostego planowania
  • plan zadań w czasie – przecież nic nie dzieje się od razu